Général

Modérateurs : Benoit, Moderateurs

By Giraf
I just got back from the Drifting in Toronto tonight. I left Toronto today around 4pm, and was just taking it easy cruising along. I was tired, but I got some RedBull in Kingston, and all was well... Until 9pm.

I'm in Morrisburg, ON, just before the last service station on the 401 Eastbound (Shell), exit 758... Church Road Overpass. 110kph....

I hear wind... and then I notice the glass.

The service road is 1km ahead.. so I continue on, and then at the first second I get... I jump out.

Image

After about 10 minutes on the phone with my pops; tring to figure out what happened... and to calm myself down... a trucker comes up to me and says.. "They got you too eh!". I call the police.

Oh. The rock in the lower right... thats the one that went in on the passenger side... bounced off the seat and landed there,

Apparently there are a group of kids who like to throw rocks off overpasses at cars and trucks. The cops seem to know of this problem pretty well. The operator on the phone said "Oh the church road overpass"... I didn't even know there was an overpass, honestly I was watching my Speedo and the Lines on the road. The officer who came to me just got done dealing with other vehicles. 1 of the rocks hit a truck window right infront of the driver.

I hope they catch these punks.

Image

Image

http://forums.montrealracing.com/showth ... p?t=486173
By Meatqc
Si j'en vois un faire ca c'est moi qui va le pitcher en bas du pont en prenant soins qu'il n'y ait aucun vehicule en dessous. :twisted:

OMG 400 posts :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
By irishman
wow quelle belle activiter gang de cave
By Gypsy
Ils savent plus quoi faire de leur peau ces ti jeunes là...On a tous fait des conneries lors de l'adolescence...Je ne cherche pas à les excuser car celui ci est un jeu dangereux...La solution ? Les envoyer chez les cadets pour y canaliser, leur trop plein d'hormones de croissance juvénile, dans des activitées épuisantes ? En tout cas c'est à la police , aux services sociaux et ultimement aux parents de répondre à cette question... :roll:
By regent(superreggg)
c'est déjà arriver à la sortie du tunnel ville-marie et la fille est décedée à cause qu'elle avait reçu le gros caillou en pleine poitrine. c'est la raison pour laquelle ils ont mis une cloture haute de 10 pieds environ sur les rues qui passe au-dessus du tunnel ville-marie.
By Gypsy
regent(superreggg) a écrit :c'est déjà arriver à la sortie du tunnel ville-marie et la fille est décedée à cause qu'elle avait reçu le gros caillou en pleine poitrine. c'est la raison pour laquelle ils ont mis une cloture haute de 10 pieds environ sur les rues qui passe au-dessus du tunnel ville-marie.
je m'en souviens je pense que cte fois là c'était un itinérant qui avait fait ça... :twisted:
By le sociable
cest completement stupide. il y aurait pu y avoir des conséquence pas mal plus grave. cest bien une chose que je watche quand j,arrive a la hauteur d,un viaduc.une fois j,ai recu une pomme dans mon pare-brise,ok ce nest pas une roche mais jai faite le saut pas a peu pres!vraiment inconscient les gens qui font des chose comme ca!
By mackourou
Gee Giraf, did that happened to you :?:

I hope they catch the little bastards, that's no funny game, lucky the rock that penetrated the car did not hit on the driver side :evil:
By Ginette
Il y a une dizaine d année sur la 89 dans le Vermont c était des citrouilles que les jeunes lancaient des overpass.Et ils s`arrangeaient pour attraper les camions.
By Benoit
une roche quand tu roule 60 mph ça peut tuer........

Critical Performance Fixes 1. Fix Sudden FPS Drops[…]

Skipping the Core Progression The most obvious ch[…]