Général

Modérateurs : Benoit, Moderateurs

By Giraf
Ouais.. Si il te le demande..
By Gypsy
Si tu ne veux pas te priver de spagett tu as juste a achetre de sauce faite aux USA genre Ravioli Boyardee ou congellé Product of USA ils te demandent si tu as de loa viande tu dis oui pis tu fais come moi tu leur foure le congellé dans les mains et ils pognent leur neud pis ils peuvent même te dire good job driver... :roll:
By mackourou
ca changé l an passé cette lois sur les viandes, moi j ammène toujour s un spag maison dans le ptit congélateur ...

The Department of Agriculture has recently relaxed rules for travelers arriving from Canada with food products involving some meat products. Beef and game products are now allowed entry. This includes frozen, cooked, canned or otherwise processed beef, veal, venison, elk, bison, etc. Hunter harvested game, including deer, moose, wild sheep, goats and bison is admissible from Canada for the traveler's personal use if accompanied with a hunting license, tag or equivalent. permit. Meat products from domestic lamb, sheep and goats is still prohibited entry from Canada.
Pork and pork products are not admissible from Mexico.

extrait du usa food department, juste les viande domestics, mouton etc ne sont pas admisible, ceci ma été confirmé au douane lors de mon application pour la carte FAST.

Critical Performance Fixes 1. Fix Sudden FPS Drops[…]

Skipping the Core Progression The most obvious ch[…]